hm hm..

igår firade man tre år tillsammans med mannen min =D
de va ju redigt mysigt det..
idag har man träffat en gammal kompis från förr som oxå har fått barn =)
E lite roligt o se skillnaden dom i mellan min son o hennes..
hehe att de kan skilja så mkt på en månad.. men om en månad så e nog han där med =D
de e jag ganska så säker på..

ikväll e de gp i speedway.. glad att inte gubben åkte på de med pappa.
för då hade jag blive själv o de hade vare jobbigt.. en hel kväll själv
efter att mamma gått bort nej tack =/
de hade jag nog inte klarat av =(
så e glad att han inte åkte.. =)

så nu sitter man här o lyssnar på lillen när han ligger där i sängen o gråter för han e så trött så trött.
men han somnar inte =P hehe... han e lite rolig på den fronten =D
aja nää nu ska jag gå o klappa han på magen lite så ska vi se att de blir bättre.. =)
vink vink... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0