Kussa^^

Nu har jag umgåtts med min kusin i två dagar.. Har varit redigt roligt.
de har jag behövt ^^
hoppas bara inte att hon har tyckt att jag har vare för elak =) hehe.. <3

Älskar dig gumman..

men de va sjutton så trött jag har vare idag..
härjat o rett som aldrig förr..
munnen har gått i ett.. lustigt att inte folket har tröttnat mer på mig än va de redan gjort  =P

nu har man gett Arvid gröt,bad o nu sover han =)
världens sötaste lilla kille.. <3 mammas älskling.


hopp nu vet ja inte redigt va ja mer ska skriva..
var åt vetlanda idag o handlade lite presenter t syrran..
hittade dock inga t min mans systers barn.  =/
men men.. får ge dom pengar istället. =P hehe.
va o åt på kina idag.. alltids lika gott..
haha o tack för glassen utan frukt =) hehe <3

men jag tycker fortfarande att tröjan who cares va bättre =P

Kommentarer
Postat av: Kussa

Jo din mun är mycket öppen.. :P haha.. Älskar dig oxå gumman min.. :) Nja jag vet inte de ja.. jag passar inte i lilla ju. :S ser så ful ut i det´. men du hittade ju massa kläder gumman min... :) puss puss

2009-08-03 @ 20:50:05
URL: http://playwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0