....

Arvid sover o jag borde njuta av o få va själv en stund. men inte då. istället sitter jag här o tycker synd om mig själv. Erik är o skruvar bil. försöker fixa handbromsen. Fick ju ombesiktning på bilen. =(
o bilen måste ju fixas lika så min bil men visst de går ju o köra med den.. men pappa har ju inte gjort en ända service på den lr vad man ska kalla de. så igentligen e bromsarna kaputt eller nått.
De IMMAR igen o har sig i bilen. Fan bilar måste ha nått emot mig iaf. MINA bilar. dom vill inte fungerar alls som jag vill. 

Idag är en sån här dag då jag bara INTE orkar någonting heller. känner mig allmänt deppig. helst skulle jag vilja ligga i sängen  o försvinna..
för fy fan va allting är TUNGT utan dig.


Det är inte klokt vad jobbigt vissa dagar är..

fattar inte hur jag klarar mig igenom dom..

varenda dag får man kämpa sig igeom.

varje dag e en plåga på ett lr annat sätt.

varje gång du ringer får man ont i magen. va e det den här gången?

men ändå svarar jag. o vad får jag för det? tydligen bara "utskällning" för e ju inte dom svaren du vill ha så förstår inte redigt varför du ringer då? efter jul vet jag att jag inte kommer orka mer. o definitivt efter nyår.. då e de OMSTART som gäller.

 

Fan vad jag saknar ditt glada ansiktet.. du strålade som den underbara sol du var för mig. de va DU som fick mig att ORKA allting.. fan att ja inte var mer tydlig o berättade för dig. men jag tror ändå du visste för sånt vet man när man e mamma.. de märker jag nu..

usch aj o  helvete va de gör ont. =( gråter faktiskt nu när jag skriver det här.

men vet du vad mamma? jag lovar hade jag inte fått arvid o haft Erik nu.. så hade jag följt efter dig jag hade verkligen de hade fan inte TVEKAT äns.. folket får tycka va fan de vill men så e de o kommer förbli så.

 

jag bode va världens lyckligaste på jorden men istället är jag världens OLYCKLIGASTE!!

varför e de så här? jo för att du har LÄMNAT mig =(

fan mamma hur kunde de bli så här?
åååh om man ändå kunde stanna på den första januari där på kvällen då vi alla va sammlade o åt middag. då levde du o va förvisso helt orklös men va fan du levde o fanns där.. nu finns du inte. mer än på kyrkogårde nergrävd hur rolig e de? har knappt vare där varför vet ja inte o ändå va de jag som ville ha en egen gravplats till dig för att ja ville veta att just där låg du o dit kan ja gå om ja vill "hälsa" på dig. men har ja vare o "hälsat" på dig. nej jag har ju knappt det. ååååh jag HATAR mig sj för det.. =(

 

Vill så gärna SE o höra din röst igen. vill få kramas med dig. jag vill jag vill jag VILL men ingenting går ju.. =(

fan vad jag hatar den här världen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0