jävla torsdag!!!

Alltså snart vet jag inte längre på vilket ben jag ska stå..
skulle va snäll mot pappa idag o följa med han t ohamn o köpa julklappar.. *argh*
men när han kommer en kvart innan vi hade bestämt att vi skulle åka vid tio... men istället kommer han kvart i tio o börja re om att ååååh vi måste åka nu för o hinna.  o där sitter jag o matar arvid med GRÖT!
o hade räknat med o hinna stoppa i mig en macka oxå men inte då ja fick inte äta någon frukost. så lyckades få i mig ett glad juice de va allt.. SCHYSST ASSHOLE!! *exploderar*

oh när vi väl kommer iväg o åkt ja då börja han härja om när jag o erik ska flytta? o trycker ner mig i skiten ännu mer om att ja ska inte komma här o tro att de blir bättre av o flytta o att ja kommer få jobb pang boom bara för att ja flyttat men för i HELVETE de vet ja väl redan att de inte funkar så men chansen ökar betydligt till o få jobb då jag har flyttat för de finns mer jobb där osv.
amen de e ju mer folk som SÖKER då de finns mer jobb.. men ÅÅÅÅH jävla CP gubbe.. han gör verkligen ALLT för o trycka ner mig så långt som de bara går.

o inte äns ett tack fick jag heller för att ja följt med o pekat o tage fram saker åt han som han kan köpa..
fy fan... åååh de ska bli REDIGT skönt o FLYTTA o köpa EGET jävla hus..

jag kommer fullständigt SKITA i vad du har o säga om den saken. tjaffsar du en gång till med mig de SMÄLLER!! jag lovar ja drar mig inte för o smälla till dig längre. e så förbannat trött på dig.. =/

usch den här dagen har vare skit helt o hållet.
hoppas på en lugnare dag imorgon.. *suck*

Kommentarer
Postat av: DONKEN

oj, jag vet inte ens vad jag ska skriva, men jag vill skriva NÅT.. Kan ju inte säga att jag förstår hur du har det heller, för jag har ju själv inte varit i den sitsen. Vart är det ni ska flytta? Har du drömt nåt nyligen som du kommer ihåg? Vet du, att om du drömmer om mor din, så är det hon på riktigt som kommer till dig i drömmen för att tala om något. ujja, jag känner med dig så mycket! Vill bara krama om dig o stoppa om dig i en säng och säga att allt blir bra. Pössa på dig!

2009-12-11 @ 14:34:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

Nä, de ska inte bry sig om hur jag gjorde, huvudsaken är ju att han fick i sig mat..

Och det finns ju folk som inte KAN amma, som inte får fram nån mjölk alls. Så det var ju ett mellanalternativ. Kanske inte det mest "moderliga" att pumpa istället för o amma, men vafaan. Han fick ju käk och kärlek och hudkontakt av både mamma o pappa istället. Borde väl ändå vara guld värt, tycker jag.. hehe. Hur gjorde ni i början? Hur gammal är lillpajsarn nu? :D pössa

2009-12-12 @ 21:44:51
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0