Onsdag! dagen innan julafton!!

Svar på din kommentar donken =P

vi har precis lagom med snö 30cm  ^^
o mer kom de inatt så nu e de la 40 cm på sina ställen uscha hehe. jag tycker det räcker med snö nu =P

ne vi kollar inte på bingolotto.. hatar bingolott =D
hehe.. 
mm o jag ser verkligen inte fram emot julen..

för igår vart bara för mkt.. =( syrran kom hit o va helt förtvivlad pga pappa att han inte
kan betee sig.. =/
så de här kommer ju o bli lyckat..*suck*



Dagen i stort.. skottat snö.. MEGA ont i ryggen..
granera skinka o göra omlett tina köttbullar prinskorv o kroppkakor.
så ska man dammsuga o torka golvet en gång till.. gaaah..
plus att jag måste åka o handla lite med..
så ska man bada arvid med ikväll o ta på han tomte pyjamasen..
sen kommer man va helt slut skulle jag tro..
får la hoppas på att jag lyckas sova någonting i natt sen..
har ju knappt sove nått inatt pga skiten som hände igår.. =/

OVER AND OUT!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ojsan då. Ja där ser man. Hata bingolotto? inte på julen väl.. :P uppesittarkvälll med glögg och vinna en kombi! :D eller resor eller pengar... funkar allt för mig men helst en kombi bil :D wiiih... :P pössa på dig och goood jul igen :D

2009-12-23 @ 13:31:27
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

Hur blev julen? :) pössa.

2009-12-28 @ 02:54:37
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0