Söndag!! o svar på kommentar =P

Svar på donkens kommentar ^^
fan du e de ända som kommenterar.. =P
men trevligt det är trevligt de =D

Hm 5.56 funkar inge bra på den där muttern för den va åtdragen med mutterdragare lr va de heter. ja e fan skitkass på vad saker o ting heter =P

nope inomhusgaraget e för litet så erik stackarn låg ute i kylan o skruva bil hos farmor..

Arvid kan ta sig fram i gåstolen hyffsat bra nu. han kan sitta upp själv med hjälp av ryggstöd annars faller vi ihop som ett korthus =P
han har två tänder nere som har komme upp varav dom andra två framtänder upptill e på väg ut med nu så han e inte glad =/
han pratar massa gaga gogo språk=P men vill han så kan han säga ja ja ja ja ja... jätte många gåner irad =P

haha bananbåtarna vart perffa.. 65stycken kakor blev det =D var av två blev mos så från början va det 67 =P
ska ta bilder sen på kakan när jag orkar =P hehe.


Resten av dagen va rätt lugn. vaknade runt kvar över tolv efter o ha gått o vilat o sove lite till för har inte vare pigg. dunderförkyld e jag arvid som har smittat mig =/
sen vart de panik laga mat efter att man bakat bananbåtar i tre timmar tog det =P
o sen fick man slänga sig in i duschen för o hinna  med de med o sen åka t kyrkan o kolla på syster som gick med i lucia tåget =P

sen vart de hem  slappa gärnet i soffan o ja man orkade inte stöka undan så mkt igår haha så köket ser ut som ett slagfällt.. de kommer INGA bilder på de kan jag lova redan nu =P
usch usch måste bara hitta energin t o plocka bort att med..
men först lite power napp lr nått ^^

OVER AND OUT!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hehehehe :P häääärlit med julbak, och julstöket kommer man liks0om inte undan. men som jag skrivit innan: man känner sig så duktig, när man väl fått tummen ur, och gjort nåt åt det. :P



och orkar man inte, kan man ju allti täcka över skiten med nåt stort. :P hahahahhaa... då slipper man ju se det iallafall.



hoppas du fick din vila sen då. Ha de gott!

2009-12-14 @ 17:29:39
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

njah, den 86erna är yttepytte smala i midjan, som om det vore 68, så de kanske skrivit siffrorna bakofram på dem? haha.. :P nej vince har inte nåra tänder än, men de är faaaaan på gång alltså. tuggas och bits i allt, för de kliar. :P han och jag får nog tänder ungefär samtidigt, min ena halva visdomstand börjar komma igenom. halva kvar av den bara :P

2009-12-14 @ 23:25:57
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0