Svar på kommentar o lördagen!!

Svar på Donkens kommentar ^^
ja jag menar så.. huvudsaken e ju som sagt att han fick i sig mat..
jag ammade tills han var 6månader sen ville inte han mer. plus att min mat var slut. =/
så blev till att börja med modersmjölk ersättning vilket var fruktansvärt för min del tålde inte doften av de plus att arvid kräktes varända gång han åt av de bara lite men de räckte för att ja skulle få fläschback från då mamma dog =( så ja aningens jobbigt så de vart så blev mest att erik fick ta honom varje gång de blev så medans jag sprang iväg o grät =(

Arvid e nu 10månader på juldagen =)



Urk idag har vare en seg dag.. har inte lyckats åsta komma ett skit här hemma förutom o plocka upp all skit ifrån golvet o plockat ihop arvid alla 10 000 tals leksaker =) o värre kommer de o bli ^^ haha e ju nästan så man längtar =D var till o med ute o gick idag då de snöade som mest här =P tänka sig de SNÖADE idag men inget som låg kvar på backen dock.. =/ men de snöade ^^ gillas mkt =D hehe.. synd bara att de inte låg kvar som sagt. va ju till o med tvungen o spela lite julmusik.. imorgon ska vi baka vaniljbullar IGEN haha har ju äte upp nästan alla redan =/ fy på mig.. o så ska ja försöka göra mig till o göra bananbåtar.. =/ hm MAMMA e du med mig imorgon? hoppas på det..

Ja erik fick ju äntligen ordning på bilen t slut.. så nu e spindeleden bytt på vänster fram iaf. ^^
e bara höger som man skulle bytt bara för att men de gick ju inte pga att mutter jävlen lr va de va för nått ville ju inte lossna =P oavsett hur mkt man slog o banka på den =P den ville inte rubbas..
så blir o göra ett nytt försök en annan dag..
orkade inte laga någon mat idag så blev att man åkte o köpte sig en pizza o åt ute på trekronor.. mumms mumms
redigt gott =)

nää nu ska ja ta o kolla över vad jag måste handla inför imorgon =)
OVER AND OUT!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hähääh :D det blir 5-56 på mutter-fanskapet då. :P Eller nåt annat smörjmedel. Jobbigt när det är minusgrader bara, men ni kanske har inne-garage? :)

10 månader redan.. ojoj. Stora pajken! vad kan han göra? många tänder? säger han nåt? pössa pårej :) ps. blev bananbåtarna somjagintevetvaddetärförnåt, bra?

2009-12-14 @ 00:44:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0