besviken IGEN!!!

fy fan säger jag bara.
du kom inte när jag behövde dig. trotts att du lova komma dagen efter om de va så.
du kom ner sen 3månader senare..
sen skulle jag gifta mig. o du VÄGRA komma bara för att de va en jävla festival som va viktigare än mitt bröllop..
sen ringde du inte äns samma dag o sa grattis för din mobil va "död"
suck. o nu ska du komma ner t mig o gött göra att du inte kom på mitt bröllop o bara va med mig sa du..
men så går du o bestämmer att du ska träffa moud oxå.. fy fan..
du e ju helt jävla genom ruttet elak. 
du förstår ju inte ett jävla skit.  amen hon ska bara komma på fördmiddagen.
amen hallå IDIOT du lovade o bara vara med mig den här gången för att du INTE kom på mitt bröllop..
e de här tacken för allt man har ställt upp för dig lr?
då du va deppig for in o ut till psyket. försökte ta livet av dig. fick panikångest attacker. vem var de som tog hand om dig då av alla dina "vänner?" jo de va JAG!!!
jag var där hos dig dag som natt för fan. även att jag tyckte de va skit jobbigt så var jag HOS DIG! o ingen annan.. även min man han SKET i jobbet för din skull den där dagen då vi fick åka in med dig.
men tydligen betyder inte detta ett skit lr?
varför gör du då så här mot mig om du nu påstår dig "älska mig"
e de ditt sätt att visa all jävla tacksamhet på nått sätt lr?
himla udda isf.  vet inte redigt va jag ska "göra" för o få dig begripa hur jag känner..
hur jävla besviken jag är på dig. o hur jävla långt ner du har sjunke i mina ögon.. från o vara min t yp "förebild" t o bli en jävla idiot som borde låsas in någonstans =/ o få dig en tanke ställare..

fy fan säger jag bara... e så jävla trött på de här nu.
o så ringer pappa mitt i allt med. va ska man ge din lillasyster för nått nu nästa vecka när hon fyller år?
ja inte vet jag. jag har inte en aning.
hepp..
men de e ju bara de .. nu kommer han ju o tjata o en veckas tid om va vi ska ge henne osv. ja kommer ju bli dum i hela jävla huvudet på redigt..

plus att ja inte ser fram emot morrondagen.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0