helgen!

jaha då har man vare i falkenberg från fredagen till lördagen.
gick ju förvånandsvärt bra..

   
förutom att jag INTE fick sova på natten pga pappa för han SNARKADE konstant hela tiden =/
så snacka om att jag var trött när jag kom hem sen på lördagen..

idag söndag. har man städat hela huset..
o äntligen hittat orken t o byta duk på tv bordet o gardiner i sovrummet.
man börjar ju undra om man äntligen börja komma igång o leva igen efter allt men jag har svårt o tro det =/
hm men iaf.  Det är nått hopplöst va allt ska kännas jobbigt varända dag..
allt fler o fler skriver o säger att amen det är precis så jag minns din mamma..
tack tack men  det är lite jobbigt att folk hela tiden påminner en..
men samtidigt e de ju skönt att folk inte glömmer henne så att man kan prata om henne.

för övrigt vet jag inte redigt vad jag ska säga.  =/
lite dålig på o skriva blogg men e mest för min egna skull e inte ute efter att bli någon gö känd bloggare direkt.
skriver mest för o bearbeta all skit.  o för o slippa vissas skit ungars kommentarer om vad jag skriver tex.
jaja.. nu ska jag lägga ner för den här gången..
ska försöka lägga in bilderna sen med så småning om från falkenberg..
tack o hej..    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0