Helgen =/



Jaha då va den här helgen över.
vad kommer här näst?
Åska kan man ju hoppas.

fredagskvällen va ju hyffsat lugn o skönt satt hemma o slappa.

Lördag började erik med CO med veden..
men först höll de ju inte t på o bli nått alls för pappa va ju gö sur o sa att veden va förstörd med mera.. *suck*
men men t slut så kom de igång o allting va frid o fröjd.

Syrran o jag fick åka iväg o handla MAT inför dagen för de va ju INGEN som hade tänkt på det.
o plus att pappa o dom hade vare o rest stenen vid graven med så nu va de ju BRÅNTO alla paniko o handla blommor t graven med så de blev fint o så där oxå..
så jävla typiskt o INTE kläcka ur sig nått sånt i TID någon gång =/

Vi for iväg t affären o handlade för Lunchen o sen middagen t kvällen.
sen fick ju fara t blom affären o kom precis innan stägning =P ibland ska man ju ha flyt =)

hopp klockan blidde halv två lr nått o jag fick börja med o göra plättor lr PANKAKOR som en del kallar det.
t hela högen för de va ju ingen annan som kunde göra det.. =/
samtidigt ska jag ta hand om min SON oxå..  =(

men men t slut så blidde de pankakor/plättor o Sonen SOV =)
så alla fick äta i lugn o ro =)
sen vaknade han så jag fick ge han mat o lite dricka.
sen vart allt lite suddigt över vad som hände.. men ja tror jag satt o vaggade BRA länge på vagnen innan han somnade igen =) hehe..

aaa de blev kväller o de REGNADE... pappa o vi for upp t graven o planterade blommorna.
sen bar de iväg hem igen o börja grilla.
åter igen.. skulle jag ta hand om min SON o göra i ordning såsen t maten.
o sätta på vatten t riset med mera.
urk så trött jag blir.. =/
o mitt i allt kaos kom farmor från ingenstans o va som en räddande ängel =)
kommer hon o tar o vaggar honom i vagnen o låter oss äta i lugn ro =)

jag fick t o med BADA i poolen.. =) wohoo ^^
men de jobbigaste som va under hela dagen var att pappa DRACK ÖL i vanlig ordning =(
o blev så där jävla jobbig som ALLTIDS när han dricker.. =/

opp sen  blev de söndag de vill säga idag då.. =P
Erik med CO blidde klar med veden.
sen skulle dom ju iväg  t kalmar ikväll men inte en jävel har tänkt på syrrans kille.
så nu sitter han här o kollar på film hos oss o har efter mkt om o men ätit pizza =P
aja nu orkar ja inte skriva mer..

ADJÖ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0