hopp hopp!!!

vet inte redigt vad jag vill.. men känner ändå att jag vill skriva.
men vet inte om vad =/

har bara allmänt tråkigt o tycker hela situationen e jobbig av någon anledning.
lill killen e tröttare än tröttast ikväll bara gråter o skriker..
o här sitter jag o skriver o lyssnar på musik.
hm hm.. va e man för en mamma igentligen?
men ibland e gränsen nådd för en annan oxå..
ja tro de lr ej jag har med en gräns t hur mkt jag orkar.  Jag kan med säga ifrån o skita i allt.
lämna över o gå.. 

Ibland önskar jag att inget av de här hade hänt. ibland önskar jag att saker hade sett aningens annorlunda ut.
vet att de hade gjort de om du hade levt idag.. men djävulen tog dig ifrån mig.. =(
Älskar dig mer o mer för varje dag som går.. o saknaden blir fan bara större o större ju mer jag kommer o tänka på dig.
de kommer bli ett sju helvetes bakslag den dagen då du skulle ha fyllt år =/
ser inte fram emot den dagen.. håller på t o börja gråta redan nu då jag bara tänker på de..  MAMMA snälla hjälp.
hur fan ska de här sluta?
syrran har spårat ur..
pappa gnäller t mig om henne.
vad ska jag göra?  kan jag verkligen göra nått åt saken?
jag orkar inte tänka.. =(
fan nu börjar tankarna snurra så där så jag håller t på o bli så där förbannat yr igen =/
förstår inte hur de har kunnat bli så här.
vet varken ut lr in.


önskar så att du kom tillbaka till mig mamma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0