inte en jävel tycks förstå mig =/

orkar snart inte bry mig mer om nått.
går ju fan inte bestämma lr hoppas på nått numera de är ALLTIDS nått som dyker upp
lr någon som bangar..
va fan e man PESTEN lr va e de frågan om?
blir ju inte lite TRÖTT på alla..
försöker man vara snäll o finnas till för sina vänner dom har de svårt o så..
o försöker få dom o tänka på annat o bestämmer att amen vi kan la hitta på nått?
ja visst de.. o när dagen väl kommer som man bestämt ja då
nej men jag ska dit med kanske lr jag ska vara med den med. lr aj fan de dök upp istället.
aja jag börjar bli van numera..
fy fan säger jag bara e väl meningen att man ska känna sig helt övergiven o totalt jävla dissad..
hade jag veta att de skulle bli så här när man skaffade barn skulle jag nog fan aldrig SKAFFAT en heller.. =(

hatar H.A.T.A.R fullkommligt HATAR att.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0