kan inte sova =/

vet inte varför igentligen..
kan inte sluta tänka.
e för mkt som far runt i huvudet på mig.. en jävla massa VARFÖR!!
varför är de så här.
varför blev de så här.
varför e de ingen som ser.
varför e de ingen som gör nått åt nått?
varför varför varför?? =/

så himla trött på att aldrig redigt kunna slappna av..
ALLTIDS e de nått.. hela tiden är det nått jag ska göra
lr hela tiden är den någon som ringer o gnäller om att
amen hon har inte hört av sig hit har du hört nått?

så himla trött på o vara en mellan hand hela tiden mellan dessa två människor.
jag HATAR att.. jag vill inte mer.
men de funkar ju inte så.. kommer ALLTIDS o vara drabbad när de gäller er. kommer fan aldrig ta slut..
det är inte rättvist för fem öre..
Mamma du sitter säkert där uppe o ser på.. varför HJÄLPER du mig inte?? =(
varför ska jag behöva ta all denna jävla skit?
varför ska jag behöva stå ut med allt. varför ska jag behöva tänka en extra gång åt alla?
SNÄLLA älskade mamma.. HJÄLP!!!
för jag står snart inte ut.. de dröjer inte länge förens jag snart kommer t o gå in i väggen =/
vet snart inte vad jag ska ta mig till..
känns som om jag hela tiden upprepar allting.
gjorde ett test idag på hur gammal jag bette mig t o vara..  32 år gammal jaha..
öm e de bra lr dåligt?? =/
känns som om jag börja mer o mer bli som en gammal kärring som klagar o gnäller på allting.
känns som om jag håller t på o bli extremt gammalmodig oxå..
iaf när de gäller klädstil =/
men vad vet jag.
känns som om jag snart inte orka bry mig om det heller.
e för mkt helt enkelt.
faktum e att jag äntligen börjar bli trött  =)
känns skönt o sitta o skriva av sig ibland. varför vet jag inte.
men de ränsar tankarna rätt bra ändå..
men börjar nästan bli rädd för o gå o lägga mig.
för då kommer ALLA dessa tankar igen.. o de börjar om från början..
vet inte om jag håller på o flippa ur.. men varje gång d e för tyst så hör jag spedosemobilen t hans säng spela o
låta hur fan e de möjligt när de då inte är på?
hör dom hela tiden i huvudet.. =/
hur länge orkar jag med detta tro??
min älskade lilla vovve för följer mig vart jag än går..
gick o satte mig som sagt vid datorn nu.. hon följde troget med  o la sig bakom mig på golvet o
drömmer värsta nu för hon piper o andas häftigt =) Hehe...
så får se t o klappa lite på henne o väcke henne försiktigt o säga att de e dags o gå o lägga sig i varma sköna sängen istället för o ligga här på golvet o sova =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0