Mamma!!

Saknar mamma nått extremt idag.
Vet inte redigt vad jag ska ta mig till
har iaf fått kontakt med en trevlig människa
på familjeliv. som har vart utför samma sak som jag.
fast hennes mamma dog innan hon vart gravid.
men de känns nog fan likadant ändå skulle jag tro.
att inte ha någon mamma o berätta för att ååh mamma du ska bli mormor.
jag fick iaf berätta o fick se mammas härliga reaktion på de hela.
men där emot han hon aldrig få bli mormor lr träffa den lilla.
=( hemska värld man lever i..
Tommy Nilsson e ju jobbigt o lyssna på..
mamma lyssnade ofta på honom.
men antar att jag lyssnar på han för o känna mig närmare mamma.
De e ju sjukt va allt e jobbigt.
imorgon ska man iväg o sova på hotell o gå på teater få se hur man känner för det.
o hur de kommer o gå.. för mamma har ju vare med alla andra gånger..
men inte jag.. för jag har jämnt lyckats fått nått sugigt sommarjobb så jag har fått jobbat just en helgen som de har vare.
men i år e man ju mamma ledig så får se hur de kommer o kännas.
förmodligen blandade kännslor skulle jag tro. =/
men de kommer nog ändå kännas mest på Tisdag då mamma skulle ha fyllt år.
bakslag som heter duga..
men som sagt julen kommer bli hemskas ser inte fram emot den lr nyår..
de kommer va gråt attacker som heter duga.
kan gärna skippa julen ett bra tag framöver tills man mår bra igen..
fast de va la dumt uttryck.
må bra de kommer ja la aldrig o göra. men ja kommer la förhoppningsvis o må bättre...
nån gång iaf. 

Mamma jag älskar dig.. <3

Kommentarer
Postat av: Eva

vaddå?? man vet aldrig om hon kollar du.. :P hehe jag hann inte göra tårtan du..:( men fick hänga med och köpa jordgubbarna som skulle vara på den.. hehe :)

2009-07-23 @ 18:05:56
URL: http://playwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0