ny dag!!

Hopp va kommer t o hända här näst tro?


fick prov svaren ifrån läkaren idag på mitt blod o allt de där som jag kolla upp när jag var på återbesök t läkarn.

de va fullt normalt.. trevligt o få nått glädjande besked mitt i allt jävla skit som hela tiden ska inträffa =/


försöker var glad men det är INTE lätt =/

speciellt när en viss människa hela tiden säger amen jag ska komma o hälsa på bara be mig när som.
så kan jag komma redan dagen efter om det är så!!!
KYSS mig i röva...

de har du inte alls gjort.. har fan tjatat o bett dig i 7jävla månader men inte kommer du..
så jag ger upp.
o sist nu så sa du att du skulle komma ner den 10-12 kommer du? näää för resan blidde för DYR!!

amen tack tack.. du offrar inte mkt du.. men jag ska offra allting lr??
far åt helvete.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0