Suck!



Tröttsamt jag vill bara för en stund lr två inte va HÄR jag vill INTE!!
jag orkar inte med de här jävla hallået varje dag...

e de bara jag som ser att? e de INGEN? annan som ser att jag INTE mår bra?
att jag e trött på att hela tiden plocka upp efter dig få tänka åt dig.
svära på dig i stort sätt VARJE Dag =/
ska de behöva vara så här?
vet bara att hade mamma levt så hade de INTE sett ut så här..
senast idag "bad du mig laga" mat åt syrran för att du inte orkade o för att DU
inte känner dig hungrig.. men hallå du måste ju tänka på HENNE med o inte bara på dig själv hela tiden =(

helgen va gö jobbig åter igen för att DU hela tiden ska FLY verkligheten.
för i helvete gör nått åt situationen istället för o lossas om som om de inte
vore som de är just nu =(
Är så trött på hela allt ihop på o få göra ta me fan allting.
o att alla räknar med amen de löser en annan?
snällt.
på fredag fyller farmor  88.
aha vill hon ha kalas lr?
japp vill hon?
får hon någon hjälp?
NÄÄÄ för pappa e så förbannat ELAK mot sin mor o säger att de funkar inte alls.
de går INTE!!
fan det är ändå HANS MAMMA!!! o hon lever förmodligen inte så länge till.. så jag tycker allt att han kunde ta o va
LIIIIIITE SNÄLL mot henne men inte då..

han hela tiden bara snäser av henne o säger nää just nu ska jag göra de. o de.
hon får inte längre följa med t affären för de tar för lång tid.. men hallå stäng in henne lika väl i ett rum då o släng bort nycklen?
så slipper han bry sig nått mer sen??
åååh MAMMA!! hjälp mig ge mig styrka....

jag orkar INTE en gång till....

Kommentarer
Postat av: Eva

Tycker så synd om dig gumman.. vill så gärna hjälpa dig..:) jo nu har du sett honom du.. hehe :) älskar dig oxå gumman min.. :)

2009-07-06 @ 19:27:44
URL: http://playwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0