Tillbaks på ruta ETT!!!

så himla trött man blir..
hade pappa o syster på middags bjudning här idag.
visst de va på eget insiativ tagande men iaf..

aa när vi väl äte upp så frågar jag om pappa lr syster vill diska efter maten som tack för mate???


då får man till svar. nej tack för jag e inte glad åt att diska..
nähä?? o de skulle jag vara då lr?
åååh jag blir så trött..
men man ska komma hem t han o hjälpa han med diverse SAKER!!
som senast idag sa han amen man kanske skulle göra lite sylt av körsbären.. de kan la DU fixa??
eeeh URSÄKTA men va fan ska jag behöva göra allt bara för att  DU vill ha sylt? gör nått sj någon jävla gång istället. vill du ha sylt får du fan göra egen sylt.. tänker inte stå o ta mig tid o göra sylt åt dig..

de va fan droppen..
jag blir så förbannat trött på att du hela tiden tar för givet att jag så gärna gör de o de åt dig?
*suck*
jag har ju för fan en son o ett eget hem o sköta med.. dessutom kan jag behöva ha liiiiiite VILA någon jävla gång när jag inte har nått o göra. måste inte göra saker hela förbannade jävla tiden!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0