Trött jag blir =/

fan det ÄNDA jag har kvar nu är du..
va fan håller du på med?
försöker du SUPA sönder dig totalt lr?
jag förstår mig inte på dig..
Visst du har misst mamma men HALLÅ  det har jag med..  =(
men inte fan super jag o har mig för det =/

antagligen är de la nått fel på en annan då..

men ja mena läkarna säger ju HELA tiden att du kommer inte leva länge om du fortsätter så här.. =(
jag orkar fan inte snart längre. e trött på "leka" mamma o försöka se efter dig som om du vore en jävla barnunge på 5år som inte begrep bättre men du är fan  snart  50...

jag är oxå deprimerad.. men jag FLYR inte verkligheten för det.. även om jag skulle villja de.. har velat ett X-antal gånger
kan ja ju säga.  men jag har en SON att ta hand om så håller inte på så här för hans skull.

*suck*
 sen hur fan du tänker över huvudtaget de förstår jag som sagt inte o lär väl inte göra heller.
du skickar ut obehagliga signaler när du har fått i dig för mkt.. du ska va o klänga o du tjatar o upprepar en hel del om o om igen. så man tror ju att öronen ska TRILLA av.. =/

jag är så himla arg o besviken på dig ikväll så jag sitter o gråter nära intill så arg e jag..
men e ju INGENTING som hjälper..
har typ gett upp nu.. men de kommer ju SVIDA den dagen de har gått åt helvete.. men mamma vet att ja inte orkar mer nu.. hon har kännt att jag känner det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0