bilder till o från strömsund



Världens finaste bebis har redan börjat köra bil.. dock har han lite långt ner t pedalerna =P
men tutan den har han hittat men han lyckas inte trycka tillräckligt hårt så de töt ^^




mat paus mitt upp i allt =D






sen va de klämma ratten dags igen =D haha






vovven fick oxå mat =)







så där ja äntligen va man framme hos farmor o farfar..
nu ska man bara nattas lite oxå =)





så där då har man sove o så har man fått sig en rejäler leksak.. den varar länge den oavsett
hur mkt ja gnager på den =P smakar ju redigt gott dessutom ^^




sen kom kusinerna med o då vart det redigt roligt =)






har ju fått mig en redigt snygger mössa =D





Arvids nya kompis Theo undra vem som e gladast =P haha ^^
men ett par rediga linslusar de är de ^^
attans så söta =)





urk så tråkigt man har när man inte få va ute o leka i snön.
lr gå in i vardagsrummet där alla andra är.. =(




hehe världens underbaraste människa tur man gör sig extra fin på kortet =P
älskar dig.. ^^ <3




jag ser de snöar jag ser det snöar ^^
fast de snöar på FEL ställe de va ju inte hemma..
men har ju iaf prövat på o kännt på vintern lite =D

tack för mig..
OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0