jag kan jag OXÅ!!

MM jag är DIN "syster"
men för i helvete varför BETEER du dig som du gör för mot mig då? VA??

anledningen till att jag säger till dig vad du skriver om ibland e för att de PASSAR SIG INTE o lägga ut annonser som
du inte har rätt till o de passar sig INTE o skriva om va som igentligen hände den där gången när vi hade sagt 
klart o TYDLIGT kvällen INNAN att vi inte skulle lägga ut nått sånt på "bloggen" o vad gör du?
jo precis detta.. EXAKT därför SÄGER jag till dig..
annars skiter ja fullständigt i vad du skriver på DIN blogg..

jag skriver inte om sådana saker utan jag skriver om hur jag KÄNNER osv..
det är en väldigt stor skillnad hörre du..
o jag skulel uppskatta om du slutade va så förbannat katig o uppkäftig hela tiden så fort ja säger nått..
men vet du nu skiter jag i de här.  =)

OVER AND FUCKING OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0