måndag morgon o de suger!

morron!!
vet knappt om jag orkar vakna idag.. =/
måste tvätta o plocka i ordning lite. ska ju igentligen baka t helvetes fotbollen som miss uppkäftig sysslar med.
men hon kan ju bara baka kladdkaka som smakar skit enligt sig själv. varför ska ja jämnt baka? ska baka nu t på lördag sen e de dags igen den 20:e december.. fy fan säger jag bara.. varför kan inte kön jävlen baka själv? =O
hon lär sig ju aldrig om hon inte försöker?
hon bra gammal nog alltså.. *suck*
nej men de ska daltas in i de sista. när jag var i hennes ålder då bakade jag för fullt o höll på o laga mat men inte hon inte. utan man sitter vid datorn o bloggar msn:ar o håller på o skriva sms samtidigt.
o så påstår hon att  "ungdomarna" har tryck på sig haha ni e ju fan förslappade hela högen ni gör ju inte ett skit..
jag tror hon skulle behöva ta o växa upp lite till hon e alldeles för mkt amen alla andra ska sköta allting åt mig.. =/
det funkar inte i längden människan kommer ju t o bli helt tafatt o inte kunna någonting när de väl e dags o flytta hemifrån e ju ett under att hon kan bre en macka o lägga på pålägg själv alltså.
handla kan hon med. de e ju em bra =)




Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0