minnes dag för mamma<3


Igår var en sån där jobbig dag. var uppe i stallet på minnes dag för mamma. <3
Redigt jobbigt var de iaf när jag fick se den här bilden. =/

men för somliga gick de ju sämmre än va de gjorde för mig. *suck*
så ja igår va verkligen INGEN rolig dag. men e la sånt man får ta..

Det va ju här mamma tillbringade alla sina dagar för de mesta då hon inte var hemma o städade o lagade mat lr va på jobbet. =(




Här åker Arvid häst o vagn med morfar o mostrarna mina.
De va ju de här mamma brann för med o köra häst o vagn en av alla hennes stora passioner..

inatt har jag inte sove ett skit har bara legat o grubblat en massa en himmlans massa tankar som snurrar runt o ekar i huvudet.
kanske ska ta en tablett ikväll?

nu orkar ja inte skriva mer. får se va som händer idag. va ju tänkt att man skulle ta o byta olja o däck på bilen ska ju åka upp t svärmor o svärfar nästa helg..

OVER AND OUT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0