ska jag aldrig få lr?

Varför ska de alltids va så? så fort jag säger vad jag tycker tänker ja då får man fan för det?
varför ska de inte vara så när du lr någon annan säger sin åsikt? utan bara när jag säger?
fy fan vad jag hatar o vara älst.
jag vill födas om på nytt.
men kommer ut missfött? eftersom jag fortfarande e kvar i denna förbannade helvetes värld.
begriper inte varför alla ska bli så förbannade på mig så fort ja yttrar mig om nått. lr ska säga hela tiden att ja jämnt är så "sue arg" ?? när jag inte är det.. men när ni hela tiden håller på o säger de lr åh vilket humör! kan man ju inte bli annat än irriterad ledsen o förbannad. =( är det de ni vill kanske? eftersom ni hela tiden håller på?

förstår mig inte på er. kommer nog aldrig o göra heller.
hade ja inte min man o min son så skulle ja ligga på psyket nu det vet ja med all säkerhet..
för fy fan för den här tiden efter att mamma gick bort jag hatar den. o hatar allting som händer omkring jul o nyår..
vill inte va med. jag vill INTE men ändå måste jag laga mat städa baka diska pynta stryka o ha mig?
varför? o varför säga att man ska hjälpas åt när de e jag som gör allting i slut ändan iaf?

e de någon som förstår att man bli less till slut?
finner snart ingen mening med att äns försöka vara någon t lags längre får ju bara fan för de i slut ändan iaf. =(
ett ända litet "gnäll" klagomål på mig o jag drar för gott de kan jag lova. letar nytt för fullt e så trött på den här förbannade jävla vardagens gnatande o tjatande så tror fan ingen förstår..
vill börja om från början. har ju för fan inte en ända vän kvar. alla har dratt efter att man fick barn begriper att inte. har inte förändrats ett skit bara för att jag har blive mamma o fått barn? (ser ut som en frågetecken)
frågan e bara vart sjutton man ska börja om någonstans. fast i o för sig så skiter jag snart i det med.. allt måste va så mkt bättre än de här?
inget kan då bli sämmre än vad det är nu?

ledsamma skit som aldrig tar slut. Nya saker som dyker upp hela tiden..
vart fan e ljuset i tunnlen när fan ska man hitta ut ifrån detta jävla mörker?
fattas bara en sak nu..
o de kommer ja bara inte orka gå igenom orkar inte ta hand om dig en gång till =(
kommer va lättare o hantera för mig när de händer men jobbigare för dig. men ja kommer inte orka
va någon stötte pele en gång till ja kommer inte orka de. då blir de fan psyket. antidepprisivtablett nästa här kommer jag.

känns nästan fan som om ja skulle behöva en nu lr två.. stundom tre..
suck.

OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0