söndagen e äntligen över!!

Så va denna dagen äntligen över o kommer ALDRIG mer igen.
tacka fan för det.  =)
först for man t tomteverkstan o köpte tomtar inför lördagen då vi ska göra tomtar hos familjen karlsson =)
sen for man hem. o stöka lite sen så skulle man t pappa o laga mat. o de va ju en jävla tur att
jag tog med mig extra för där hade herr pucko idiot tage med sig sina två ungar oxå när han skulle hämta syrran
o givetvis så skulle ju dom med ha mat.. *Argh*
men tur att man hade valt lätt lagad mat som typ skötte sig själv.. 

annars hade ja ju gått åt.. *suck*
dena va ju tjatigare än den andra. o somliga bara gnäller o e aldrig nöjd med nått..
tycker man ska va glad att man får mat varje dag istället för o slippa svälta. 
men det är ju jag det.. =)

jag e ju inte som alla andra jag..=P
o tur e la de för fy fan så tråkig jag skulle vara om ja va som alla andra. bara gå runt o gnälla o vara avundsjuk på allt o inget. va e de för liv? nää usch o fy vill inte bli sån..

men fick ju som sagt inge svar idag heller om när de skulle bli o sånna saker så nu SKITER jag i detta.
på fredag blir de byte av gardiner  o upp med adventljusstakarna o sånna saker. =/ ser inte fram emot vad som kommas skall.. men men de får la gå.. men blir de som de blev på minnesdagen kommer jag bli knäckt på redigt. o tror ja fan att jag flyr vid nyår =/


OVER AND OUT!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0