trött trött trött!!!

ja man blir inte annat än trött..
VARFÖR ska jämnt jag?? du kan väl lika bra som jag.. BIT ihop o ta tag i saken..
förstår inte varför de jämnt ska va
JAG!! det är inte bara jag som kan..  DU kan men du vill ju inte. istället när du väl har chansen ja då gör du annat? VARFÖR!! gör de du bestämde dig för o göra med en gång istället för o ta nått annat imellan o så ska ja få höra det sen?
åååh om man ändå kunde plocka av örona någon dag lr två!!!


va fan håller ni på med?? den ena e för lat? den andra skyller på en annan om att de e han som ska "använda" huvudet?

jag säger bara SUCK!!
jag behöver SEMESTER O JAG TÄNKER TA DET OXÅ!!!!

OVER AND OUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0