vill bort igen. Orkar inte med mer skit ifrån någon nått mer.!!!

kan ja få sticka igen?? please?? =)

orka inte. de e fan nått var eviga jävla dag. e så förbannat trött på DIG o din jävla ATTITYD!
det är bara "en fasad" jag har. du ska inte äns ha någon jävla fasad mot mig. *argh*
e de tacken för att man har "ställt" upp för dig o hjälpt dig o funnits där lr?
det är ju redigt tragiskt.  Tragiskt o se hur dan du har blive mot du hur du var innan. 
märkes kläder hit märkesläder dit.. amen alla andra har sånna då måste jag med ha sånt.

o så fort jag säger min åsikt ja du snäser du av med en jävla spydig kommentar som ja absolut inte finner någon anledning till o göra?  du är inte värd mer än alla andra bara för att du har komme upp dig ifrån träsket du befann dig i innan. O bara för att du har gjort det har du heller ingen rätt till o klanka ner på folk som fortfarande är där!
du har ju själv vare där o vet hur de känns? borde du då inte va SNÄLL mot dom människorna istället? för o falla för grupptrycket o "snacka skit" om dom t dina "kompisar"

tror du att du kommer o komma någe vart med den där attityden?
isf tar du väldigt fel hörre du. för de lönar sig inte i längden av o va dum i huvudet o uppkäftig mot andra snarare tvärtom.

man kan ju hoppas att de bara e en fas som alla småbarn ska gå igenom här i livet. men va jag vet så beteede inte ja mig så där då ja va i din ålder. 
tragiskt att de går utför för "ungdomarna" att man måste betee sig på ett  visst sätt för att bli accepterad. man måste klä sig med ett visst märke annars e man ute?
*Skakar på huvudet* tur man har komme ifrån de där o skiter i va andra tycker o tänker o att man törs vara som man vill.. har ofta fått höra amen va fan har du för klädsmak igentligen.? skit du i det brukar ja tänka huvudsaken e väl att jag trivs i det jag går i.. har inte tvingat dig till o ha likadana kläder som du.
jag vill inte ha figur sydda kläder jag vill att de ska sitta lite sladdrigt o inte som en latexdress i gräddelin??

nej nu e ja så jävla trött på detta men va ju skönt o skriva av sig lite..
skiter fullständigt i om du fattar att de va dom dig. du vet redan att ja tycker du e jobbig när du sätter den där sidan till o jag lyssnar inte på ditt gnäll.
här skriver jag om precis vad jag vill det är min blogg jag skriver precis exakt vad jag känner.
så vad du känner tycker om detta de skiter jag fullständigt i =)
för e valfritt o läsa min blogg..

OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0