älgkalv ^^

höhö fick precis ett sms ifrån pappa att de hade skjute en älgkalv ^^
HM nu e bara de största problemet HUR FAN MALER man köttet?? o delar upp o sånna saker? =S

gaaah har ja aldrig gjort innan jag har ju hållt mig undan när mamma o pappa har hållt på med det där..
o nu ska jag "hjälpa" till =S hur sjutton ska de här sluta?? =/

från de ena t de andra.. de JÄVLIGT kallt ute  =P ligger på nollan.. o de e FROST på backen.. hejja nu e hösten här lr vad.. =P så där ehum HOST härligt kyligt ute.. så man måste ta på sig en extra tröja då man ska ut.. =)
lr att man kan ligga o mysa i sängen innan man ska gå o lägga sig då där är så där himelskt ruggigt kallt i sovrummet o i sängen =P

lr ligga i soffan med tända ljus o se på tv-serie lr film ^^
mumms mumms =D med en filt över sig. =P de gjorde jag igår fast jag hade ju ont i huvudet =( men de gick hyffsat iaf =)
imorgon blir de ullared.. =D ska bli skönt o komma iväg o köpa massa saker t Arvid.. =) de behöv nu kan ja ju lova..  har ju snart inga kläder alls t honom =/  iaf inte som passar =P Hehe..


nähä nu ska ja gå o släppa ut vovven min ^^
skriver kanske mer senare idag..

OVER AND OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0