att hitta orken!!

Ja de är då inte lätt o hitta åt den numera.. o speciellt inte när man försöker prata med dig. hur idiotisk får man bli?
har funnits för dig där hela jävla tiden men du bara säger hela tiden du kan aldrig förstå mig..  kan du inte förstå o se de på mitt sätt med.. DIG DIG DIG DIG DIG!!! hela tiden alltids handla de om dig o dina bekymmer o att jag aldrig förstår dig?
fy fan.. har väl inte gjort annat än o FÖRSTÅTT dig o stöttat dig. men ändå håller du på när jag försöker prata med dig via mail för att du hela tiden slarvar bort din mobil telefon.
o hur fan ska man kunna prata med dig när du hela tiden aldrig e vid datorn? *förstår ingenting*
så jag fullständigt skiter i dig nu..

klarar mig så jävla mkt bättre utan..
du e typiskt en sån där som e "kompis" med en när de passar dig..
redigt jävla genom ruttet är det..
Fy fan..


OVER AND OUT!!!

Kommentarer
Postat av: rosis

De är bra gumman stå på dig!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 08:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0