Cp dag!!

ÅÅÅÅH härligt start på den här dagen..
skulle va duktigt o göra slut på resten av äpplena tänkte jag o skulle göra mera äppelpaj..
först så tar smöret slut sen tar havregrynet slut. o mitt i allt ska älsklingen göra NEGERBOLLAR som de faktiskt heter..  o sen skulle han ta o åka o köpa mer smör o havregryn. o VÄLTER MONGO HUNDEN min stora BLOMKRUKA som jag hade fått av MAMMA!!!
Varför??? den betyde för mig nu mera med tanke på att ALLT jag fått ifrån mamma e av värde o betyder massa nu när hon inte finns mer..
aja bara o sopa upp skiten o slänga den.. =(
sen åkte han t affären o under tiden som han e där så ska ja ta ut de stora metall karott underlägget som ja fått av mamma.. o då RIVER ja ut ett lock på köpet o va tror ni hände med det? jo de gick SÖNDER de oxå *argh*
så sitter Arvid o gråter i babys sittern för han har hela blöjan full med bajs. så jag plockar upp honom lägger han på skötbordet o ja va händer då? då ringde de klockan o sa att pajerna i ugnen va klara..
hopp men kunde ju inte lämna honom där så va bara o försöka snabba sig. med min vanliga tur så tänkte ja att nu bränns pajerna o dom blir förstörda..
så aja lika bra o "Varva" ner så jag tar o smörjer in han med hydrokortison med då för han e ju så röd på kroppen=/
så väl färdig så ska jag lägga honom på filten så han kan spralla under babygymmet så jag kan ta o plocka ur pajerna.. då kommer älsklingen hem o aa försöker man få ut dom men de går ju inte o greppa dom med denna mongo grytlapp så mm.. de gick ju FINT!! aja efter många fina svordommar fick man ut dom..

sen hände de så mkt mer under tiden tror jag men orka inte skriva o rabbla upp allt. o mitt i allt detta så ringer pappa oxå.. o jag säger aa e de så att ja kommer på någon mat så får ni väl äta här idag då.. HAHAHA kommer väl sluta med att ja bränner ner köket innan dagen e slut så bra som de har gått för mig innan idag o göra nått där =/  så får la se hur denna CP dag slutar. nu ligger iaf Arvid o sover. =)

o jag sitter här o skriver av mig för e så irriterad =P
ont i ryggen med.. men så e de när man e tjock fet o ploffsig. men ska ju BÖRJA cykla på en sån här motions cykel nu imorgon o tre dagar i veckan en halvtimma varje gång.. så här ska de förbrännas FETT ^^
så ingen jävel ska känna igen mig sen när ja väl e klar i nöjd =)

aja de va la de hela för denna gång ^^


min lilla CP HUND!! ^^

OVER AND OUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0