Det bara kom =/

De bara kom över mig nu från ingenstans. HELVETE vad jag saknar DIG!!!
varför just du? varför  just NU?
Det är så mkt som jag vill berätta för dig mamma. Det är så himla mkt som jag vill visa dig. Som jag vill DELA med dig, bara med DIG o ingen annan..
du va den som förstog mest o bäst iaf även att jag kanske inte alltids visade det för dig.
Vet snart inte vart jag ska vända mig med alla tusen frågor.
vart när o hur o varför? vem fan ska svara på alla mina frågor?
o vem ska ge mig alla råd?
om jag bara visste i vilken ände jag skulle börja..
va just nu nere i källarn o slängde i arvids sitt del t barns stolen.. de va ju inte lite på tiden o tvätta den kanske.. =/
Varför upptäcker man sånt så jädra sent för lr jag har ju vetat om det men ändå så har jag inte tage lös den o gått ner i källarn o stoppat i den i maskinen o kört i gång den?
varför väntar man så jävla länge så de håller på o gro igen i stolen? o odlas massa äckliga saker?

Ingenting har funkat som de ska..
blommorna i fönstret inne vid kontoret såg hel lustiga ut härom dagen o jag plockade bort dom o sköljde av dom i duschen.. Sprutade bladlöss spray på dom o ställde dom ute två nätter sen tog jag in dom o de stog innanför ytterdörren i tre nätter IDAG när jag hade bestämt mig för att göra rent rutan o fönsterbläcket där blommerna stog ja då hade hunden sönder ena krukan..?
Straffas jag utav dig mamma för att ja inte gör sakerna i tid lr va sjutton e de frågan om? =/
Hela året har ju vare åt helvete de har alltids hänt nått o när man tror att nått har klarats upp lr e på väg o lösas så har de som sagt ALLTIDS komme nått nytt jävla problem lr skit som man måste "lösa" på nått vis..

Säger som pappa sa igår.. Jag bryter fan snart ihop på redigt =/
fattar inte hur folk pallar o gå vidare efter nått sånt här =S
Men är väl meningen att de ska vara så här hela jävla tiden för en annan.
Hm har ångest över att ja inte har komme iväg o gått upp till dig ännu mamma..
Vet inte VARFÖR de blir så här.. jag vill så gärma men vet inte varför de inte blir av =(
jag måste ta o skärpa till mig..
men mamma vet du vad.. =)
jag ska börja använda din o pappas gammla/nya motionscykel o cykla MINS 3gånger i veckan..
för nu ska jag förebygga så de INTE blir lika dant för mig som blev för dig.. =(

de va väl allt  för denna gång..
saknar dig så himla mkt..hoppas du har de bra där uppe..


ÄLSKAR DIG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0