film recensioner!!

BECK

Brandbilen som försvann: Förstår jag inte äns titlen på filmen om vad sjutton hade titlen med filmen o göra? =O
de va den mest förvirrande titel jag skådat på länge tror jag..  dessutom fick man ju inte se hela skutet heller... tvärt poff så va filmen slut?? iaf.. inte alls bra e ju med Gösta ekman som spelar martin beck o Rolf lassgård  som spelar gundval larsson.. urk. hela han suger. haha han passar bäst i under solen 43årin o oskuld lr va sjutton han var =P haha ^^

Polis polis potatismos:
oxå en väldigt öm udda film haha stanna upp o komma försent till en mordplats för att de va en 5åring som sa polis polis potatismos? =O lr hur de nu va haha va så länge sen jag såg dom där filmerna haha..

Mannen på balkongen:
Minns jag inte alls hur den var förutom att jag inte fick se slutet första gången jag såg den =P haha.

Stockholm maraton:
oxå med gösta ekman de är dom andra två ovanstående filmerna med =P hehe.
men  den här va la relativt okej har jag för mig vet bara att ja hade sjukt svårt för o hålla mig ifrån o skratta då våfflan min hund ylsjöng så fort hon hörde sirenerna ^^

Polis mördaren:

Minns ja absolut ingenting av haha men e ju som sagt ett  MÅSTE o ha alla filmerna då man har alla andra beck =P

Roseanna:
Klart se värd har jag för mig hehe =P  mer har ja inte o säga om den filmen haha =D

Med peter haber o mikael persbrant..

Lockpojken:
Helt klart värd o se =P mkt bättre än gösta ekman filmerna =D
o dessutom så kan ja typ varändra replik utan till =P hehe..

Mannen med ikonerna:
hyffsat bra film men lite udda handling lr sätt att mörda lr kanske ska säga en udda samling?? =/

Vita nätter:
Sättet som martin får reda på vad hans son pysslade med kan jag förstå att han reagerar som han gjorde.

öga för öga:
Skulle nog fan gjort samma sak om jag va hon alltså o situtationen hade vare så där för mig. 
men jag va ju inte med om just så men har vare med om att =/

Pensionatpärlan:
Persbrant in action förstår hans frustration o skulle handla lika dant som han med tror jag om de hände mig..

Monstret:
Ja de va ju ett udda sätt o plasera en bomb med ett väldigt hemskt innehåll =(

Money man:

Haha persbrant e min idiol i den här filmen.. här smaka på tvålen =P haha ^^

Spår i mörket:
ytterligare ett bevis på hur fan störda spel kan påverka "ungdomar" o göra dom t idioter mer än vanligt. o tror sig att allting funkar precis likadant i verkligheten som i spelet?? =O

Hämndens pris:
påminner lite om polismorden i malexander lr va de hette stället.. tror de e lite taget efter de..

nu orkar ja inte skriva om alla filmer längre haha men skriver upp dom i rätt ordning iaf.  i fallt att de e någon som undrar i vilken ordning de kommer =P
Mannen utan ansikte
kartellen
enslingen
okänd avsändare
annonsmannen
pojken i glaskulan
sista vittnet
skarpt läge. ^^ glömmer aldrig gunvalds kommentar i den i slutet haha =D

flickan i jordkällaren
gamen
advokaten
den japanska shunagamålningen
den svaga länken
det tysta skriket
i gudsnamn jag GRÄT när jag såg den mer säger jag. inte.
o nu väntar jag på o få se i stormens öga o va den nu 27:e filmen hette =D

OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0