=)

haha man börja känna sig lite sliten här =(
o klockan e inte äns 22 än.. =P hur ska detta sluta..
haha börja man bli gammal lr?

Nja vet inte om jag e duktig i det programmet gummsan.. =P
jag håller fortfarande på o lär mig ^^
men jag tror de börjar ta sig ^^ hehe.
gjorde ju en anna med på bdb =D
såg du den oxå? *ler*
e ju nästan så jag börjar bli lite stolt över mig sj ^^ hehe.

hopp hopp.. nää så har man ju börjat se på prison break.. =D hehe väldigt underhållande serie faktiskt =D
malt igenom två säsonger nu.. börjat kolla på 3:e
första då va dom inne i fängelse..
andra va dom ute på rymmen "fri fot" haha
o nu på 3:e e dom i fängelse igen? =P
aja de märks haha.
nu ska jag försöka byta lösen på hotmail de har tydligen blive hackat.. IDIOTAS!!!

OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0