fredag fortfarande!

hopp.. ENSAMEN Hemma med Arvid..
vet inte vart ja snart ska ta vägen.. känner lite smått panik av o va ensamen.
andra gången ja e ensamen sen mamma gick bort.. =/
vet inte redigt varför de blir så här..
har kännt mig så himla elak mot min man nu ett par dagar för har haft sånna här panikångest attacker..
gråte i tre dagar.. o kan inte förklara vad o hur o varför =/
har bara skrike o kastat saker omkring mig o suckat.. va e de med en?
tappat livsgnistan totalt lr?? =(

vet inte redigt va de var som fick han att åka iväg t vimmerby nu med motorcyklen för o hämta syrrans mobil.
när vi tidigare sa att vi åker inte iväg någonstans bara för o hämta hennes mobil o så säger han så o vipps putts väck så hade han fare.
hopp hopp..
o själv sitter man här nu.. o har ångest över hur man har betett sig.. han skanske ville va för sig sj en stund?
men kunde han inte sagt de isf??

sitter o fryser om fötterna.. =/ e kallt ute nu.. de känns att de börja bli höst..
hur sjutton ska de då bli i vinter? =/
jag e hungrig.. o han har inte komme hem ännu.. får la äta lite chilinötter. E ju trotts allt fredag =P hehe..
då får man gotta sig lite =)  annars vet ja inte vad jag ska göra..
borde börja med o förberada maten men ja ork inte.. har komme in i en sån här hoppelös period igen då inget e skoj. o mina kompisar hör bara av sig när de typ passar dom =(
varför blir de så här när man har skaffat barn? varför e de som om man vore pest? =O
man förändras la inte bara för att man får barn? förutom att man blir förälder då men iaf.. ^^

*suck* hade ja vetat att de skulle bli så här.. så vet jag inte om ja hade velat skaffa barn.
men som tur visste jag inte de o har nu världens sötaste underbaraste son.. o världens goaste man ^^
skulle inte överleva en dag utan dom..  älskar dom mer än livet.. <3

over and out!!

Kommentarer
Postat av: Donken

hehe, mja, jonna fattade iallafall. de var ju hennes dröm ;)

och de där med att jag hade skrivit på bdb, de va hur bra jag hade det o då blev det lite bråk sen efetr en stund via sms, bara. men det är löst nu så ingen fara. :)

jag röstar på tacos :D

2009-10-02 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0