Fredag!

ja för er som inte visste att de va fredag vet det nu=P
e extremt trött idag. o har ondare i ryggen än vanligt =(
fattar inte redigt va som  e fel!
vet inte redigt vad man ska göra idag..
e segt o kliva upp när man inte vill.. =P
men så e de när man ha gosemyse bebis =) då får man kliva upp o göra välling o mata o sen låta han ligga under babygymmet så att han blir trött igen så man kan gå lägga sig =D
men de tar ju en timma varje gång.. seeeeegt värre.
huua ögona går näst intill i kors på mig.
men ja må väl ta o rycka opp mig om inte annat..
förstår mig inte på en människa bara.. orkar inte redigt ta de med henne heller.
ho tjöter hela tia om att vi ska komme  o hälsa på dom osv. men hallå varför måste vi jämnt komma till dom?
varför kan inte dom ta o pallra sig hit någon jävla gång? varför e de jämnt vi som ska åka  6mil fram o tillbaka bara för o prata lite skit i 5min o sen sitta tysta o glo på en dum jävla tvburk som ändå inte visar nått vettigt?

nää de e mig en gåta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0