Frusen!!

Ja jag e redigt frusen just nu.. vet inte om jag håller på o bli sjuk lr inte o jag hoppas på att ja slipper.
för i helgen kommer ju svärmor o svärfar. =S då kan ja ju inte ligga o va sjuk.. men vet inte heller om de har o göra med att dom här två dagarna har vare hemskt jobbiga? saknat mamma värre än någonsin. skrive hundra  tusen tals blogg inlägg känns de som. men känns bättre o skriva av sig än att Erik ska få allt hela tiden.. =/

helst av allt skulle jag vilja ha tillbaka dig här hos mig för alltids men de funkar ju inte så..
istället får man en ilning än med ryggraden varje gång man tänker på dig för den där kvällen va så himla hemsk..
smatidigt som ja blir alldeles varm.. helt sjuk va de kan variera kännslomässigt =/

funderar på o gå o lägga mig under täcket ett tag tills man fått upp värmen igen lr om ja till o med ska vara så fräck så jag ber Erik att gå o elda? kanske ni undrar varför går inte latmasken t människan o eldar sj? jo ska ja tala om =P
törs inte hålla i yxan sen jag högg mig i PEKFINGRET!! =S
nu ska jag krypa ner under täcket ett tag o bara vara där..

OVER AND OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0