Halloween!!

Halloween är om två veckor. Jag längtar INTE kan ja säga redan nu. =/
jag tycker man lika gärna kan ta o stryka den ur almunackan. Den påminner bara om helvete!
jag blir påminnd om de varje år just vid den här tiden.. =/
fy fan för den jävla natten..
en av dom värsta i mitt liv..  förutom då jag var 19.. =( den va fan värst.
ååh vilket helvete man har fått gått igenom o så fått livet förstört för alltids. kan inte lyssna på Eddie meduza för då blir ja påminnd om halloween.. =(
kan inte lyssna på Scorpions - winds of change för då mår jag verkligen hemskt. de går bara inte..
NI ERA JÄVLAR FÖRSTÖRDE MITT LIV TILL DET SÄMMRE!!

hade jag vetat att de skulle bli så här när jag träffa dig din idiot hade jag aldrig gått o blive kär i dig så jävla mkt skit som ja fick gå igenom pga dig.
hade inte blive "kompis" med FETTOT så hade jag kanske kunnat lyssnat på Scorpions - winds of change
men nu kan jag inte det.. =(
låter är faktiskt bra men pga av det som hänt så kan jag INTE!! gråter o får springa ut när man hör låten om det inte är någon i min närhet som e väldigt snabb t o byta...


HATAR HALLOWEEN!!

OVAR AND OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0