Hungrig..

Sitter o väntar på att min man ska bli klar med maten.. sj har jag gjort sallad o skure upp bröd o dukat ^^
så e så fint så på bordet =) Hehe..
chilicorn carne blir det idag.. mumms mumms ^^
sitter även o fryser om fötterna =/ för gick ju t affären förut o då givetvis bara för att man skulle GÅ så kom de en störtskur. o jag var super blöt om fötterna.. har ju inga jävla redigta höst skor.. men de ska inhandlas på ullared nästa vecka.. ska inte åka därifrån förens jag har hittat mig ett par rejält VATTENTÄTA skor =D hehe.
mmm shit va de luktar gott.
o Arvid ligger ute i vagnen o sover.. värsta på pälsad som om de vore vinter ute hehe.. =D
han e så söt.. =) dörren står öppen o han vagnen står på broa o i vagnen ligger han om ingen fattade de.. med jacka vantar o en tjock mössa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0