it's over!!

SÅ där ja.. Då har man haft pappa o syrran på middag här då.
Känns som om jag inte har gjort annat idag än o BOTT i köket =D
o med tanke på hur dagen började tidigare idag så e jag förvånad över hur bra den typ har slutat.. =)
Så nu vet jag inte redigt vad jag ska göra hehe. Har ju gjort alla pajer nu iaf utav dom äpplena jag fick. sen vet jag inte om farmor har mer äpplen lr inte men de har ho säkert..
men nu ÖRK ja inte göre mer äppelpaj =D hehe..

SÅ nu vet ja inte vad jag/vi ska göra resten av kvällen klockan e ju bara halv fem =) hehe..
kanske ska ta o gå ut o gå en promenad? för de har ju lugnat sig med blåsandet nu ^^ så som de har blåse idag.. huua.. Men har ju vare inne mest hela tiden haha förutom då jag SOPADE upp blommjord ifrån krukan som HUNDEN välte =( så den gick sönder..
aja de märks la vad vi tar oss an här näst =D
försöker få en kompis t o komma NER hit men ho vill ju inte men jag vet att hon behöver.. =)
men vi får la se om jag lyckas =P








over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0