må bra vad e det??

Ja att må bra vad är de? vet jag inte när jag gjorde sist. mådde bra just då du kom men mår jag bra nu?
nope.. =/
de va just då jag såg o fick hålla i dig för första gången som ja mådde redigt bra sen har ja inte mått bra alls mer efter det.. jag bara säger t folk att amen de e bara fint me mig för det e ju de som dom vill höra.. e ju inte att man mår sämst o inte har orken t någonting som de vill höra inte..

idag trodde ja att jag skulle få åka in t psyket o bli inlagd så hemskt har jag mått.. =(
panikångest attack som hette duga där ett tag tok grät o bara satt o skaka.. ingenting hjälpte förutom o gå upp lägga sig i sängen o få arvid brevid sig som bara ledde så där sött som bara han kan =D

grinigaste bebisen i kommun de har jag just nu.. han  e inte glad för fem öre just nu.. ligger där i sängen o gormar som om världen håller på o gå under =P


är väl bäst ja går o plockar upp honom...

ÖVER O UT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0