MAMMA!!

Du var en trygghet för mig o jag kommer aldrig glömma dig.
Du log mot mig en sista gång du var så ovanligt lugn som om du redan gett upp.
men säg mig hur kan man nånsin va bereed?

De skulle gå i 110 full fart hela tin
du tog de sällan lugnt, ja de va jäkt o stress mest hela dan.
men jag börja ju o bli van.

De va så gott de va som o du redan visste om. de gick en ilning genom hela mig då telefonen ringde o jag hörde vem de va så drog jag direkt.

60knyck i bilen far jag. sprang allt va bena bar. in till rummet där du låg. jag ville få säga hejdå men de var försent.
Det skulle gå i 110 full fart hela tin. du tog de sällan lugnt. ja de va jäkt o stress mest hela dan.
men jag började ju o bli van.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0