mamma ='(

Jag ser dig varje gång jag blunda o hela tiden går jag runt o undra kan inte få dig ur mitt huvud, oavsett vad jag försöker tänka så kommer jag tilbaks till dig.
De gör så otroligt int att du lämnademig.
har nog aldrig tagit någon så mkt för givet som jag gjorde med digg,
Ja det är hrmskt nu när du lämnat mig.

Det är så timt här utan dig.
jag känner mig så vilsen nu när du lämnat mig.
du var mitt stöd i min förvirrade värld.
vet inte alls vad jag ska göra nu när du inte är här.
saknar dig nått så hemskt.
de gjorde så ont när du lämna mig.
förstår fortfarande inte att du är borta
saknar ditt skratt dina kramar ditt underbara leende, jag kommer aldrig glömma ditt vackra utseende.
De är så fruktansvärt tomt här utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0