Måndag!

Vad mer ska man säga?
trött sliten har ont i ryggen fryser bara jag tittar ut med tanke på att de e så äckligt blött o ruggit ute idag..
hehe men jag blir alldeles varm då jag tänker på va som nyligen inträffade här hemma.
Arvid testade sin hoppgunga ^^
hehe redigt lycklig blev han o jag kan hoppa upp o ner  o de kittlas i magen =D
tog två tre kort o filmade händlesen med =P






Synd bara mamma att du aldrig få vara med.. men du ser iaf.
du vakar över oss där uppe. jag e bombis på att du va o vakade över kusin o hans tjej då de där hände med.
de va du som fick han o väcka dom de e ja säker på..

Fan va jag saknar ditt härj din röst ditt leende saknar din doft.. men framför allt saknar jag din NÄRVARO!
vill ha dig här o inte där.
nu har ytterligare en familj blive av med en familje medlem. men de va lite mer väntat men iaf. i år ett jävla skit år o alla gammla "pigga" bara lägger sig ner o dör.. =( va e de för jävla värld vi lever i?
skulle inte förvåna mig om de e våran tur snart igen. =( har så förbannat dåligt samvete över att man inte är där nere oftare.. men ibland så finns inte orken t alla jobbiga o onödiga frågor som ställs bara för o få prata?

va allting ska vara jobbigt.
varför händer det alltids nått nytt strax efter att nått annat har löst sig? VARFÖR får vi ALDRIG en lugn stund?
e de för att du vill påminna oss om över allt du gjorde?
lr va sjutton e de om? varför ska de alltids hända nått nytt HELA TIDEN för?
börjar bli jävligt trött på skiten faktiskt.
men får la se om man får göra en bilresa imorgon lr inte. man e ju ändå lite nyfiken på hur det ser ut..
om han vill o ska så ska då jag med o se hur den ser ut.. ^^
den mest uddaste beskrivning jag någonsin hörst på vad som hänt =P

aja jag blir inte klok på nått av det.. o speciellt inte på dig.. men hjärnkapaciteten e ju inte de starkaste...



OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0