mitt liv efter!!

Mitt liv efter!

Minns inte längre datumet då det hände vet bara att jag var 19år!
Idag är jag 23år och mitt liv är lite mer än kaos till och från om dagarna,
Kan fortfarande vakna på nätterna kallsvettig och känna precis som jag kände då när det hände.

Det är hemskt och inte kunna skillja på då och nu  när man vaknar så där mitt i natten och knappt vet vem man själv är. Han förstörde mig  totalt har ingen tillit knappt  till det motsatta könet efter vad han gjorde mig den natten hemma i min egen säng, usch vad jag far illa bara jag tänker tillbaka på hur allting började.

Sommaren  2005:

-          Jag:  Va skönt det ska bli och komma bort från det här hemska samhället den här helgen.

-          Sara:  jadu de ska bli himmla skönt och va kul vi ska ha. Va ju tider sen man träffade johan sist.

-          Jag:  Nu kommer bussen flytt på dig jag ska in först här hehe!

-          Sara  jo men visst för all del haha!

 

Vi kliver på bussen betalar och sätter oss. Vi pratar inte nått mer på hela resan ner vi bara sitter där och tittar ut genom varstitt fönster. Tänkte att de kommer bli smått jobbigt och umgås med både Johan och Sara den här helgen men tanke på att Johan är en player och hon lika så, och jag min idiot har fått lite känslor för Johan vilket jag har berättat för sara så hon har lovat att inte röra honom på det sättet.  Dock trodde jag inte på henne för hon hade ljuge för mig förr. Så samtidigt som jag satt där önska jag att jag stannat hemma istället för och slippa se allt som förmodligen skulle hända, men ändå så ville jag bort ifrån samhället för en kort stund så man kunde slippa Chrille mitt ex som va på mig hela tiden och tjatade om precis allting så fort jag varit utanför dörren och jag inte svarat i telefonen!

Väl framme  när vi klivit av bussen börjar vi gå till Johans lilla hus.

 

Knack knack!

-men de va då sjutton va ni va tidiga då, har ju inte äns hunnit städa sa Johan

- Haha vet du va städa är överhuvudtaget kläckte jag ur mig, För de gångerna jag har varit här har de då inte vart damsuget på de senaste halvåret hehe.

- Amen tack för den hörre du, är som så faktiskt att man inte alltids hinner med och städa när man ränner ut och in här hela dagarna. Svarade Johan.

 

Sara bara flina och satte sig i soffan.  Jag satte mig i fåtöljen och Johan brevid Sara var av han genast la handen på hennes ben. Hon tog bort hans hand och sa nej tack den får du behålla själv.  Jag tittade på henne och log. Kanske kunde den här helgen inte bli så dum ändå. Hon sa ju faktiskt ifrån vilket hon inte brukade göra direkt.

-Nähä en stycke toalett ska jag gå och besöka, och reste mig och gick ner i källaren.

Puttade bara lätt igen dörren orkade inte stänga om mig. Tittade runt lite på röran där inne, låg en handduk i hörnet på golvet. Tittade mig i speglen  och gick sedan och spolade.  Gick sakta mot dörren och öppnade den lite på glänt, ställde mig på tå och tittade uppför trappen och där låg dom i soffan och kysstes. Jag blev så frustrerande arg att jag klampade upp för  trappen så dom redigt skulle höra mig.

-          Haha vad du är rolig fnittrade Sara och petade till Johan som om ingenting hade hänt när hon hörde att jag kom.

Jag blängde på henne för att hon skulle förstå att jag hade både sett och hört, men det sket ju hon i. hon tramsade vidare som om ingenting hade hänt. Jag kände redan nu att de här kommer inte och funka vi tre här dom inne i sängen och jag på den här unkiga äckliga soffan som luktar skunk. Jag tog min mobil och sände ett sms till en kompis och frågade om jag fick sova där inatt pga vissa omständigheter, och det var absolut ingan problem fick sova på deras soffa.  Så jag gick dit med en gång och sa tack och hej för mig.

 

Dagen efter:

Vaknar av ett sms som var från Sara där hon undrade när jag skulle komma tillbaka.

Hon ville inte vara där ”själv” med Johan längre. Svarade att jag kommer om en timma ska bara göra mig i ordning. Fick lite frukost utav dom innan jag gick och sa ses ikväll på puben.

Väl hos Johan och sara igen så skulle vi ringa och beställa pizza för dom var ju hungriga efter deras heta natt som hon uttryckte det.

-Jag vill INTE höra. Jag tycker du är hel dum i huvudet, Du är otrogen mot christoffer jag fattar inte hur du tänker men visst det är ditt problem inte mitt svarade jag, dessutom så lovade du mig att inte hålla på men de gör du ju ändå.

Men bara jag slipper se att igen så skiter jag i vilket är ju du som får ta smällen sen så.

-hmf. Fick jag bara till svar av Sara.

-Jaha skulle du ringa och beställa den där pizzan eller har du blivit handlingförlamad nu också? Fräste jag till Johan.

-Men va är det med dig? Har du vaknat på fel sida idag eller?  Svarade Johan

-Nej har jag inte men jag är trött på att ingenting händer. Mer hinner jag inte säga förens Johan tar fram pizza lappen och frågar vad vi vill ha för någon sort.

Vi pekar och läser var av han skriver upp vad vi vill ha sen tog han äntligen telefonen och ringde.

-Hej Johan här jag vill beställa tre pizzor tombestones special, okej tack så mycket.

De var det hela de sa han nöjt tar tio minuter sen va dom klara, haha så är det när man har kontakter flinade han stolt.

-Pöh och du tror de beror på att du ”känner” dom så pass väl som dom skyndar på med dina pizzor? Frågade jag.

-Men har du käkat tjurpiller idag eller vad är det med dig?

-Skit du i det  och far och hämt pizzorna istället.

-vad då jag? Ni får allt hänga med här va.

-Då ska jag sitta fram, va sara väldigt snabb med och säga.

- Ja jag skiter i vilket för det är jag som kör flinade johan och gick mot dörren.

Jag suckade och tog på mig skorna och gick ut, satte mig i bilen där bak och glodde ut genom rutan medans Johan backade ut från gården.  Han drog på stereon där han spelade en välkänd låt som jag kände igen. Jag tog och lutade huvudet mot rutan och blundade för solen bländade mig, drömme mig bort för en kort stund. Men vaknade snabbt till igen då Johan körde upp på en trotoarkant så hela bilen stuttsa. Såg då hur han hade ena handen på Saras ben. Jag orkade inte med det här mer kände hur tårarna började rinna. Men ingen såg att jag grät så jag satt där i baksätet och tittade ut genom rutan medans Johan gick in och hämtade pizzorna. Sara hon bara satt där och log hela tiden medans johan kom och bar på pizzorna.

Han satte dom i knät på henne var av hon sa.

-Kan jag ha håret så här?

-Du är så fin så svarade johan.

-Men kan ni slutat eller sa jag tjurigt där bak i baksätet.

-Men alltså du är ju bara så sur idag, gå och lägg dig igen va eller nått. Svarade Johan.

Jag orkade inte äns svara jag bara blundade och la huvudet mot rutan igen och väntade på att få komma tillbaka till det hemska huset igen. Så man kunde få äta den där pizzan.

När vi hade äte upp den och tittat på en tråkig film så började det bli dags för att trava iväg bort till johans bror och börja dricka lite. Där var det en hel del folk redan och högvolym på musiken. Men jag trivdes bättre där än hemma hos Johan. Kom fram en kille som jag aldrig sett innan när jag varit där innan. Han började prata med mig och sen  hade vi varandra som sällskap den kvällen. Kändes skönt och ha någon vid sin sida igen. Efter ett tag började vi dra oss till puben.  Där var de livat värre. Minns inte hur länge vi var där men en sak va säker jag tänkte inte sova med Johan och Sara denna natt heller. Så jag tog och smet iväg med tommie som han hette killen som jag hängt ihop med tidigare under kvällen och slaggade hos honom.

 

Söndagen då fick jag nog!

När jag kom tillbaka runt tolv tiden till Johan och Sara igen så var dom gladare än aldrig förr.

Jag  var lika trött och grinig som jag var dagen innan på dom. Dessutom hade jag fått solutslag med undernatten och var inte alls pigg. Frös och va allmänt seg.

Sara drog in mig Johans säng och tyckte jag skulle försöka vila lite.

Sagt och gjort så gick jag och la mig där inne men vart inte långvarig. För de förde ett himla liv på andra sidan väggen. Det gnekade och de knakade i soffan så jag beslöt mig för att gå ut och säga till dom att vara tysta. Det var då jag fick nog. Där satt hon och smekte Johan på  det allraste privataste stället  och flinade när jag kom.

Jag gick ner på toaletten och kräktes. När jag kom upp så hade hon åtminstånde slutat och han hade dragit upp byxerna. Jag bad att få prata med henne och bad Johan gå iväg någon annanstans för en stund. Han valde och gå o elda i pannan.

De var då de brast!

-Hur korkad och dum i huvudet får man bli? Hur jädra elak tänker du vara mot mig den här helgen igentligen? , nej jag ska inte röra honom jag ska inte bla bla bla.

Jag kunde inte längre hålla tillbaka tårarna och jag skrek som aldrig förr. Sara bara stog där som ett fån.

-Alltså jag fattar inte hur du tänker. Du har kille har du glömt christoffer? Vad har du tänkt säga till honom?

-det vet jag inte svarade Sara oberörd av det ja precis stått och skrike henne rakt i ansiktet.

-Alltså du är bara för mycket, är så himla trött på dig och ditt sätt. Du vet inte vad äkta kärlek är du vet inte ett skit om vad ett förhållande är och du bara STRULAR! Jag höll till på och explodera så arg var jag.

-Dessutom så vet du vad jag känner för Johan och du lovade mig dyrt och heligt att du inte skulle hålla med med honom om han så försökte men inte då. Ni har hållt på HELA helgen. Tack så himla mycket för det, nu orkar ja inte se någon mer av er så jag tar mitt pick och pack och drar här ifrån.

Väl ute så tar jag upp telefonen och kollar vad klockan är. Bussen gick inte förens om 5timmar. Hade ingen annan utväg än och ringa mitt gamla ex som så snällt kom och hämtade mig och körde hem mig för här ville jag inte vara en sekund till. När jag väl kom hem så stängde jag av mobilen och gick och la mig i min egna säng o somnade på stört.

Måndag!

Sara hade ringt hela dagen och tjatat om och få träffas var av jag till slut inte orkade med tjatet mer och gick tillslut med på och träffas. Hon kom ner till mig med christoffer också. Varför vet jag inte. Men hon berättade i alla fall för honom om sin otrogenhet med Johan  och han drog iväg i rasande fart i bilen och lämnade henne kvar hos mig. Jag kunde inte annat än och små le för mig inombords. Men fick ju gå fram och försöka trösta henne för där stog hon o grät hysteriskt.

Hon stannade kvar hos mig den dagen så kom hennes föräldarar  och hämtade henne senare på kvällen.

 

En vecka senare!

Får jag ett mail ifrån christoffer där han undrade hur jag mådde efter allt.

Vår kontakt utvecklades till mer intesivare relation och tillslut blev han och jag ett par.

Kändes som någon slags hemd mot sara att jag blev tillsammans med christoffer.

När jag hade träffat Christoffer tre gånger ungefär tror jag det var och vi var hemma hos mig.

Allting känndes så underbart. Men va ja då visste att den här kommande natten skulle jag sent få glömma.

Vi hade gått och lagt oss även mamma och pappa.

Christoffer började tjata om och ha sex men jag ville inte var för trött och hade ingen lust alls.

Men han fortsatte och tjata. Jag sa nej gång på gång. Men till slut fick han nog och höll fast mig och trängde sig på ändå. Jag fick inte fram ett ljud rösten försvan hela kroppen låste sig ingenting fungerade som jag ville.  Den natten sov jag inte någonting jag låg bara och grät.

Bad han dra dit pepparn växer så fort det vart ljust ute har inte sett han sen dess och skönt är det. Kännde mig så smutsig och förnedrad och visste inte vem jag skulle prata med och en polisanmälan orkade jag inte med. Så allting stängde jag inom mig vilket resulterade i att jag fattar inte hur jag tänkte den dagen. Nu har det gått två år sen detta hände och jag börjar kunna lita lite bättre på det motsatta könet igen. Men det är fortfarande tufft och veta att fanskapet går fri och att han inte fick nått straff de tynger mig än idag. Önskar att jag hade varit modigare och orkat berätta för mamma och pappa som fortfarande inte vet nått om den natten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0