mkt uppdatering på kort tid ^^

Japp nu har jag skrive mkt på en o samma gång här.. 
men har skrive av mig nu iaf.. de är mkt kännslor inblandat i de här med halloween men mest e de HAT!!!
plus att jag har halv damp o tråkigt här med så skriver mest för den skull o givetvis medans ja väntar på mina maträtter på cafe world =P

hm fryser dessutom om fötterna =/
ska genast gå o leta upp mina lurv tofflor ^^
det är kallt som in i hefflete här idag.. värmepump in my Ass please..  *ler stort*
deb fyller inte sin funktion för fem öre.. tacka vet jag elda med VED i pannan... =D

blåser dessutom ute idag.. redigt ruggit väder.  men man måste ju ut iaf o släppa ut vovven våfflan ^^

Våfflan i egen hög person ^^


OVER AND OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0