Motionscykel ^^

en mil på 25minuter nu ikväll..
o nu sitter man här o varvar ner..
o så ska man ta en herbalife på det med..
a de blir fint.. nu jävlar har jag komme igång på redigt =D

MAMMA jag LOVAR dig.. att nu jävlar ska fläsk magen o fet röven bort =D
du ser hur duktig jag är va?? ^^
saknar dig. sitter o lyssnar på en icke så bra låt just nu. tårarna e inte långt borta..
jag gör allt för att de inte ska sluta lika dant för mig som de gjorde för dig. om inte annat så gör jag de för Arvids skull. han ska inte bli utan sin mamma i första taget..
men e tacksam för dom åren jag fick med dig mamma.
älskar dig så himla mkt..
har till o med fått Erik t o börja träna ^^ så nu taggar vi varandra. va hos Elisabeth idag o köpte herbalife =D
så ska ta en sådan sen.. =)
den vi hade här hemma hade ju gått ut.. =P
så va bara o slänga.. men nu har vi färsk o fräsch ^^ så nu e d bara tuta o köra.. =D

haha e så trött nu så jag vet inte redigt vart jag är=P
o ja luktar inte tårta direkt =P Hehe..
men så ska de ju va när man tränar ^^
Arvid sover nu.. så nu ska man ta o ställa sig i duschen o njuta sen blir de kanske ett avsnitt prison break..

haha nu kom erik upp =P
1mil på 19 minuter.. idot.. =(
han knäckte mig.. men han tyckte jag sa  22 =P
aja så kan de gå när man inte hör =D hehe..

OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0