Söndags mys =)

haha medans alla andra håller på o tjöte tjattrar om att de e fredagsmys hit o dit så ska jag o min älskade familj ha SÖNDAGS MYS ^^
de ni =D ska se en film tända lite ljus o mysa i soffan o redigt njuta över att inte behöva gå ut nått mer i detta hemska ruske väder..  ser ut att bli ett redigt buseväder inatt.. o då finns de inge bättre än o veta att de man inte behöver gå ut.. utan e bara o ligga kvar i sängen sen =D o myyyyyyysa ^^
för där är de varmt o skönt =) finns inge gosigare än o ligga o mysa i sängen med den man älskar hålla om varandra o redigt verkligen redigt veta att man inte behöver kliva upp speciellt när de e buse väder o regn rusk ute =) höhö..
Känns redigt fin fint. *ler*

har vare åt målilla nu o köpt bad olja t Arvid för den andra som vi hade luktade mögel typ när man öppnade korken.. Så nja de känndes inte så fräscht hehe =) så ansåg att de va dags o skaffa en nyare o fräschare =D
så ska pappa o syrran komma förbi en gång till haha o hämta papper t hennes mobil som de glömde här förut..
de tog bara pajerna =P hm de va mer instresserade av dom tror jag o glömde bort att de behövde pappren imorgon då de ska åka o lämna in mobilen IGEN =S
monogo mobil de där.. haha sony erikssons mobiler har allt flippat ur mer o mer tycker jag. =/
Men ja vi får la hoppas på att de fixar den bättre den här gången..

OVER AND OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0