får man aldrig va ifred??

Här är väl ända sidan som du inte kan hitta åt mig på antar jag.
så jag får väl börja blogga mer.. för o avreagera mig antar jag.. *suck*
har ju inte vare världsbäst på att men men..

men de som hände idag trodde ja inte skulle hända..
bli medlem på den sidan av alla ställen.. du får inte äns vara där din lilla skit unge..
aja.. vet inte om jag orkar acceptera din vänförfrågan heller =/

vill få kunna skriva vad jag vill på någon sida utan att DU är där o kommenterar o håller på..
för du lägger dig jämnt i =(
iaf om jag skriver nått jätte personligt.. så är du där o tror dig veta allt o hur de känns med mera..
men de gör du INTE!!

vet inte redigt vad jag ska skriva lr vad jag vill för att de ska kännas bättre.
allt e hyffsat jobbigt.
folk som gnäller om att de har de jobbigt.. då vet dom inte hur jag har det =(
tycker jag inte är så gnällig om mitt så men somliga tycker att det är deprimerande o prata med mig..
så vet inte om man törs prata med någon knappt =/
man kanske gör honom henne deprimerad?? =S

nää nu ska jag gå o lägga min son.. han har vägra äta ikväll han åt ingen välling utan bara lite dessert..
lagom kvälls/nattmat??
nääää så han lär la vakna miss i natta o vill ha mat o vara vrålhungrig kan jag tänka mig =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0