fattar ingenting!

begriper inte hur fan man kan göra så mot sitt eget barnbarn o bar säga nä du får inte vara här.
tycker man ska va väldigt glad över att få vare med om o blive mormor, e inte många som får det.
min mamma fick inte det. o hade hon blive de hade ja ju fått kidnappa min egen son för o få ta hand om honom, lr ha fullt upp med o slänga ut mamma hela tiden för hon skulle ju typ bo här =D
så hade de vare här för min del..
men tydligen inte för somliga..
hur fan kan man?

hur har man hjärta o neka o ta hand om sin snart 7månaders barnbarn? =O
fattar inte.. jag skulle ju bli överlycklig om jag hade barnbarn o om mitt barn bad mig o ta hand om hennes/hans dotter/son!
nu e ju min son dock  7månader imorgon men haha iaf.. ni hajjar säkert vart jag vill komma o hur jag menar.. =)

nää nu sitter man mest bara o irriterar sig över hur fasiken man kan göra så.
så sitter jag o väntar på att Arvid ska vakna med så vi kan åka t willys o handla mat o sånna saker =) Hehe..
han va ju så trött nu så de sökte honom hehe..

jag erbjöd mig o avlasta henne i helgen men de dög visst inte så då får de va =P hehe.. men en annan gång kanske?? =P  vi får la se.. =)
nu ska ja gå o mysa med min man i soffan lite till Arvid vaknar =D
over and out ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0