gaaaah!!

Jaha har man lyckats med nått nu lr?
ska man tro att man har fått till en snygg blogg lr?? =/
lr header som de så "vackert" heter.
INTE lite strul o få till skiten.. *suck*


men ja vet inte redigt va man ska säga..
bra kanske de blev..
e ju ändå bara jag som ska skriva o ingen läser.
lite trisst men vad gör man?
har ju ingen alternativ annars eftersom folk hela tiden KLAGAR på mig så fort jag "gnäller" om nått
som händer inom familjen lr nått annat.
e ju inte klokt hur jävla störda somliga kan va.
hatar dom..
har gråte i två dagar nu IGEN för att allt skit e som det är.. =/


fattar inte hur somliga som igentligen inte kan nått lyckas med o ändra header o sånt skit som e SVÅRT?
det är som min lillasyster som e helt hopplös till o från kan ingenting om datorer o så men ändå så KAN hon ändra o ha sig inom de här?
VARFÖR?
visserligen så har la inte redigt hon rätt ut att heller för hon har bett någon kompis.
men iaf ändå.. begriper inte. varför ska en annan ha så jädra svårt o få till saker o ting inom de området?

hade fortfarande sutte o svure o gormat över cp photoshop osv. om de inte hade vare för min man..
fattar inte hur han står ut med mig =/
jag skulle inte stå ut med mig en sekund äns.
o jag fattar inte varför jag är o blir sån här varje gång de händer nått heller. =(
men kan inte kontrolera skiten..
har försökt men de går bara inte
ni må tycka ja e rubbad på redigt men så är de o kommer alltids vara..
ni kan dra dit pepparn växer om inte mitt sätt att vara jag passar er..
för ja tänker inte ändra på mig mer nu.. har ändrat på mig tillräckligt då ja träffade min man o nu blev av med mamma o själv blive mamma..
men de tror ni väl inte heller på..
positiva klubben jodå den e ja medlem i allt..

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0