Hur sjutton ska de här gå? =/

Kommer jag ha någon barnvakt överhuvudtaget någon gång nånsin?
känns inte så..
e jag hemma hos pappa ja då vill han inte hålla i honom o mata honom lr nått sånt.
men bära runt på honom lite då o då de går bra?
varför kan han då inte försöka mata honom?
varför gick han o sa t honom i början när han precis komme till världen att tror du att du kommer
o få vara själv hos mig någon gång va?
bara du o jag?  o nu verka de inte äns som om de finns intresse?
åååh mamma snälla. slå till honom =(
vill inte ha de så här. Ska de va så här länge till vet jag inte om jag palla
jag tror jag kommer åter igen kommer o falla.. =(
Det är för mkt.. va sjutton begär dom av mig?
ska jag klara av allt?
ska jag sköta allting?  =O
ja mena sist nu när jag va hemma o rensade ur din garderob =(
så fick jag i uppgift o plocka i ordning alla påslakan o sånt..
hallå ska jag behöva sköta två hushåll?
höll ju på o bli galen där i början.. jag fick plocka i ordning städa diska laga mat varje helg i 2månaders tid..
innan han fick upp ögonen o såg va som höll på o hända? lr gjorde han det?
lr börja han bara sakta men säkert bli för feg för o fråga om hjälp?
han yrade hela tiden om att amen du kommer ha fullt upp med o ta hand om lillen nu..
o ändå så har han hållt på så här?
han ska få prata om dig men inte jag?
för så fort han säger nått o jag vill typ fortsätta prata om dig. så byter han ämne?
varför? =(
jag har väl lika mkt rätt till o prata om dig som han lr?
när jag får jobb? hur ska de då bli? törs man flytta lr bryter han ihop då? blir han arg?
hur ska jag göra?
ska jag sätta honom på dagis plats här?
lr ska jag vänta tills vi vet vart vi skulle vilja flytta?
ååh ja blir galen på alla frågor som jag inte får ett ända jävla svar på =(
VARFÖR skulle djävulen ta dig nu för?
Kunde han inte haft ihjäl sig själv istället?
lr någon annan jävel? *Argh o ledsen på samma gång*

jag kommer nog aldrig bli klok på detta.
för hur sjutton ska de här gå? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0